ZMLUVNÉ PODMIENKY NÁKUPU...

 

 

 

1. Všeobecné ustanovenia

 

Všeobecné zmluvné a obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je e-shop: Quitté PERFECTION, (ďalej len “predávajúci”), a kupujúcim, ktorej predmetom je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej.

 

Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu 

www.quitte-perfection.eu

je e-shop: Quitté PERFECTION

 

Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 zb. Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, prípadne inými zákonmi slovenského právneho poriadku.

 

Predávajúci (dodávateľ) – spoločnosť, e-shop, v právnom zastúpení zodpovednou osobou, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to spoločnosť, ktorá spotrebiteľovi ponúka alebo predáva výrobky alebo poskytuje služby a taktiež zodpovedná osoba, ktorá priamo, alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu tovar.


Kupujúci (spotrebiteľ), je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá je plne spôsobilá na právne úkony, a ktorá si objednala tovar u predávajúceho. Kupujúci je navrhovateľom na uzatvorenie zmluvy s predávajúcim.
Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom – je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

 

Objednávkou sa rozumie objednanie si tovaru kupujúcim u predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu 

www.quitte-perfection.eu Objednávka je návrhom na uzatvorenie zmluvy predložená objednávateľom (kupujúcim), ktorá sa potvrdením zo strany predávajúceho stáva zmluvou. Zmluvou sa rozumie kúpna zmluva uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim.
Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v ponuke internetového obchodu 

www.quitte-perfection.eu

 

Orgán dozoru:


Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava  
tel. č. 02/582 721 03 
 

2. Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy

Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim vo forme e-mailovej správy kupujúceho zaslanej predávajúcemu, a/alebo vo forme kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke predávajúceho. Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim je e-mailové potvrdenie predávajúcim kupujúcemu o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky kupujúcim a po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru požadovaného kupujúcim, označené ako “potvrdenie objednávky”,. Automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky.

Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru, a/alebo iných služieb, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, prípadne iné údaje.

 

3. Práva a povinnosti predávajúceho

 

Predávajúci je povinný:

*Dodať na základe objednávky potvrdenej predávajúcim kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu.

*Zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SROV.

*Odovzdať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo v elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi.

 

Predávajúci má právo:

*Na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar.

 

4. Práva a povinnosti kupujúceho

 

Kupujúci má právo:
*V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. /po súhlase predávajúceho!!!/, podľa vzájomnej dohody!
*Na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.

 

Kupujúci je povinný:
*Prevziať zakúpený alebo objednaný tovar.
*Zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru.
*Nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho.

 

5. Dodacie podmienky

 

Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov, typových listov a vzorkovníkov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
Predávajúci dodá kupujúcemu objednaný tovar spôsobom zvoleným v Objednávke, za ceny platné v čase uzavretia kúpnej zmluvy a v termíne, ktorý je uvedený pri konkrétnom produkte ako doba dodania.
Kupujúci sa zaväzuje prevziať od predávajúceho tovar podľa Objednávky a uhradiť kúpnu cenu. Adresu dodania tovaru kupujúci uvedie v Objednávke.

 

6. Ochrana osobných údajov

 

Kupujúci odoslaním objednávky dáva súhlas so spracovaním údajov podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

 

Prevádzkovateľ:

  e-shop: Quitté PERFECTION

   e-mail: vitaminyod@gmail.com                                                                     

______________________________________________________________________________________________________________

Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ prehlasuje, že všetky osobné informácie odovzdané kupujúcim sú dôverné a slúžia na naplnenie zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim. Dáta nebudú poskytnuté tretím osobám. Výnimkou sú informácie potrebné pre prepravu tovaru (meno, priezvisko, adresa a v niektorých prípadoch telefón a email pre kontakt dopravcu so zákazníkom.)

 

Storno objednávky

 

e-shop: Quitté PERFECTION si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípadoch, keď sa tovar už nevyrába alebo je na trhu nedostupný. V prípade, že táto situácia nastane, bude zákazník kontaktovaný e-mailom za účelom dohody o ďalšom postupe. Zákazník môže objednávku stornovať kliknutím na odkaz v e-maili preukazujúcom prijatie objednávky alebo e-mailom.

 

Reklamačný poriadok:

 

Pokiaľ chcete tovar vrátiť, je treba dodržať nasledujúci postup:

  *Ak chcete vrátiť celú zásielku, ktorá je úplná a nepoškodená, môžete tak urobiť spravidla do 7 kalendárnych dní po prevzatí Vášho nákupu, ale prv, ako tak urobíte, vyžaduje si náš e-shop: Quitté PERFECTION, právo, položiť Vám niekoľko otázok, aby sme zistili pravý dôvod žiadosti o vrátenie celej zásielky. V zásade to robíme len preto, aby sme zistili pravý dôvod vrátenia celej nepoškodenej zásielky späť do nášho e-shopu, aby sme takto zamedzili rôznym špekuláciám s vysokokvalitnými produktami z ponuky nášho e-shopu: Quitté PERFECTION V prípade Vami objednaný následujúci tovar po zaslaní Vašej novej objednávky do nášho e-shopu, táto sa prehodnotí, či je zákazník seriózny a dôveryhodný, či má ozaj záujem o novú objednávku, prečo zrušil pôvodnú objednávku, skontaktujeme sa s ním a preveríme skutočnosť vrátenia zásielky. Ak zistíme skutočnosť, že dôvod vrátenia celej zásielky bol nezrozumiteľný, alebo nebol priamo špecifikovaný a dôvodný, vyhradzuje si náš e-shop právo neprijať novú objednávku, a ak by náš e-shop zistil, že po tejto skutočnosti bolo ako koľvek meno našej spoločnosti/ e-shopu znevažované, hanobené, alebo spojené s ohováraním nášho e-shopu, tak naše právne oddelenie bude musieť z takýchto záverov vyvodiť právne dôsledky! Náš e-shop: Quitté PERFECTION spolupracuje s prestížnymi zahraničnými farmaceutickými a medicínskymi spoločnosťami a preto ponúkame výhradne kvalitné výrobky a produkty s platnými vydanými certifikátmi, preto každú jednu reklamáciu posudzujeme samostatne a s profesionálnym prístupom, aby sme poprípade odstránili vzniknutý problém ihneď v jeho prvopočiatku a zamedzili tak špekuláciam s tak vysoko cenenými produktami, ktoré sú potrebné pre naše zdravie! 

 

 

DÔLEŽITÉ:

*Právo zákazníka na vrátenie tovaru:

Tovar, ktorý ste si zakúpili v e-shope: Quitté PERFECTION je možné bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Od zmluvy je možné odstúpiť preukázateľným spôsobom - a výhradne písomne a to e-mailom. Tovar, na ktorý sa odstúpenie vzťahuje, je potrebné zaslať ako balík - doporučenú zásielku na adresu, ktorá Vám bude oznámená písomne e-mailom po doručení Vášej písomnej žiadosti o odstúpenie od zmluvy. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom. Ak bola platba za tovar uhradená, po obdržaní vrátenej zásielky si po dohode s nami máte právo najneskôr do 15 dní, vybrať náhradný tovar v tej istej hodnote, ktorú ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.

Právo na odstúpenie od zmluvy nie je možné v prípadoch:
- tovaru určeného na vnútorné použitie (vitamínové doplnky, doplnky zdravej výživy,...)

- tovar nie je v pôvodnom originálnom neporušenom balení (tovar bol rozbalený)
- tovar je mechanicky poškodený
- tovar nie je kompletný

- pre iné opodstatnené zrejmé dôvody vysvetlené predajcom /predávajúcim/ 

 

Reklamačný poriadok/dodatok/:

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 24 hodín od prevzatia zásielky e-mailom. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte výhradne e-mailom. Právo na odstúpenie od zmluvy ste povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail). Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak ste oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslali najneskôr v posledný deň lehoty.

Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom a dohodneme sa s vami na rýchlom vyriešení problému: pri uznanej reklamácii vám bude reklamovaný tovar vymenený kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru). Peniaze za reklamovaný tovar NEVRACIAME!. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom.

 

DÔLEŽITÉ PRE ZÁKAZNÍKA! (JE DÔLEŽITÉ SI TO PREČÍTAŤ!!!):

V PRÍPADE VAŠEJ OBJEDNÁVKY ZADANEJ DO NÁŠHO E-SHOPU: Quitté PERFECTION, SYSTÉM E-SHOPU KOMUNIKUJE S VAMI PROSTREDNÍCTVOM VAMI ZADANEJ E-MAILOVEJ ADRESY (platnej adresy!!!), AK SYSTÉM PREUKÁŽE, ŽE VAMI ZADANÁ E-MAILOVÁ ADRESA JE VYMYSLENÁ, NEPRAVDIVÁ, FALOŠNÁ ČI ZNEUŽITÁ, ODMIETAME VAŠU OBJEDNÁVKU Z BEZPEČNOSTNÝCH DÔVODOV VYBAVIŤ, A VAMI OBJEDNANÉ PRODUKTY Z NÁŠHO E-SHOPU VÁM ZASLANÉ NEBUDÚ, NAKOĽKO NEVIEME POSÚDIŤ, ČI JE OBJEDNÁVKA SKUTOČNÁ, PRAVDIVÁ A SERIÓZNA Z VAŠEJ STRANY!

 

Alternatívny spôsob riešenia sporov:

Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu e-mailovú adresu: vitaminyod@gmail.com, quitte.perfection@gmail.com. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú e-mailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý zo subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:

- ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
- ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

Zákaznícky servis a kontakty:

V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať e-mailom na našej e-mailovej adrese: vitaminyod@gmail.com, quitte.perfection@gmail.com 

Naša pracovná doba je pondelok až piatok, 10:00-15:00. 

 

Ochrana osobných údajov:

Nasledovné informácie sa týkajú spracúvania osobných údajov návštevníkov a/alebo zákazníkov týchto webových stránok (ďalej jednotlivo len „Dotknutá osoba“), ktoré e-shop: Quitté PERFECTION spracúva. 

e-mailový kontakt: vitaminyod@gmail.com, (ďalej len „Prevádzkovateľ“). 

Spracúvanie a ochrana týchto osobných údajov sa spravuje ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z., o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“), v spojení s ustanoveniami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016, všeobecného nariadenia o ochrane údajov (ďalej len „Nariadenie“). 

 

Spracúvanie osobných údajov pri prihlásení k newsletteru:
Osobné údaje Dotknutej osoby, ktoré Prevádzkovateľ spracuje za účelom odosielania informácií o jeho produktoch a službách (newsletter), sú: emailová adresa Dotknutej osoby. Právnym základom spracovania týchto údajov je súhlas Dotknutej osoby v zmysle § 13 ods. 1 písm. a) Zákona v spojení s ust. čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia, ktorý môže byť kedykoľvek odvolaný kliknutím na aktívny odkaz umiestnený na konci každého newsletteru alebo na základe písomnej žiadosti zaslanej na e-mailovú adresu Prevádzkovateľa. Osobné údaje budú spracované po dobu trvania záujmu Dotknutej osoby o zasielanie newsletteru Prevádzkovateľa.

Spracovaním osobných údajov Dotknutej osoby môže byť poverený Sprostredkovateľ, ktorý pre Prevádzkovateľa zaisťuje alebo môže zaisťovať správu newsletterových kampaní, prípadne ktorý Prevádzkovateľovi poskytuje technické riešenie pre správu newsletterových kampaní.
Pri spracovaní osobných údajov Dotknutej osoby nebude dochádzať k automatizovanému rozhodovaniu ani k profilovaniu, pričom Prevádzkovateľ nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny, medzinárodnej organizácii ani 3. osobám, s výnimkou Sprostredkovateľa. Dotknutá osoba má predovšetkým právo požadovať od Prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, ich opravu alebo vymazanie, prípadne obmedzenie spracovania, právo namietať proti spracovaniu, právo na prenosnosť údajov k inému prevádzkovateľovi, pokiaľ boli osobné údaje spracované automatizovaný  spôsobom na žiadosť Dotknutej osoby, ako aj právo podať sťažnosť  Úradu na ochranu osobných údajov, ak Prevádzkovateľ a/alebo Sprostredkovateľ postupuje pri spracovaní osobných údajov v rozpore s Nariadením a/alebo Zákonom. Newsletter nie je primárne určený pre návštevníkov mladších ako 16 rokov.

 

Spracúvanie osobných údajov pri registrácii na webových stránkach Prevádzkovateľa:

Osobné údaje Dotknutej osoby, ktoré Prevádzkovateľ spracuje za účelom zriadenia užívateľského účtu Dotknutej osoby a poskytovania služieb určených pre registrovaných užívateľov, sú: Meno a priezvisko, poštová a e-mailová adresa a telefónne číslo Dotknutej osoby. Spracovaním osobných údajov Dotknutej osoby môže byť poverený Sprostredkovateľ, ktorý pre Prevádzkovateľa zaisťuje prevádzku týchto webových stránok.
Právnym základom spracovania týchto údajov je plnenie práv a povinností spojených s využívaním služieb spojených s užívateľských účtom, ktoré by inak nebolo možné poskytovať v plnom rozsahu. Osobné údaje budú spracované po dobu trvania záujmu Dotknutej osoby o využívanie služieb spojených s užívateľských účtom.
Pri spracovaní osobných údajov Dotknutej osoby nebude dochádzať k automatizovanému rozhodovaniu ani k profilovaniu, pričom Prevádzkovateľ nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny, medzinárodnej organizácii ani 3. osobám s výnimkou prostredkovateľa.

Dotknutá osoba má predovšetkým právo požadovať od Prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, ich opravu alebo vymazanie, prípadne obmedzenie spracovania, právo namietať proti spracovaniu, právo na prenosnosť údajov k inému prevádzkovateľovi, pokiaľ boli osobné údaje spracované automatizovaným spôsobom na žiadosť Dotknutej osoby, ako aj právo podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov, ak Prevádzkovateľ postupuje pri spracovaní osobných údajov v rozpore s Nariadením a/alebo Zákonom. Služby spojené s užívateľským účtom nie sú primárne určené pre návštevníkov mladších ako 16 rokov.

 

Používanie materiálov zo stránky:

© 2020 Quitté PERFECTION Všetky práva vyhradené. 

Akékoľvek kopírovanie obsahu, obrázkov (častí alebo celku), akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia od Quitté PERFECTION zakázané.

*obrázky Quitté PERFECTION sú chránené registrovaným autorským právom!!!

 

 

  *Všetky zásielky sú poistené a dopravca za tovar ručí. Odporúčame si vždy zásielku prezrieť pred dopravcom a v prípade poškodenia obalu zásielky, ihneď s dopravcom spíšte protokol o poškodení a zásielku nepreberajte. 

  

 

 

Platobné podmienky:        AKO ZAPLATIŤ ZA DODANÝ TOVAR?

 

 

1, Dobierka: doručí Slovenská pošta

 

 

 

DOPRAVA

 

*Z dôvodu zníženia nákladov za dopravné služby, za objednané produkty z nášho e-shopu   

www.quitte-perfection.eu  

*zasielame zatiaľ výhradne cestou Slovenskej pošty.

 

*Tovar zasielame zatiaľ len po území Slovenskej republiky.

 

*Dodávky do zahraničia riešime individuálne.
 

Orientačné doby dodania:

 

*Doba dodania sa počíta odo dňa expedície z nášho e-shopu, o ktorej Vás budeme informovať e-mailom v okamžiku vyskladnenia zásielky a jej odovzdania prepravcovi.

*Tovar objednaný v sobotu, nedeľu a vo sviatok, expedujeme z nášho e-shopu výhradne v pracovný deň.
 

Slovenská pošta
 

Predpokladaná doba dodania: 3 - 15 pracovných dní odo dňa expedície z nášho e-shopu. /*odoslanie zásielky z nášho e-shopu záleží od množstva aktuálnych objednávok v e-shope/...

/*Ospravedlňujeme sa za možnú dlhšiu čakaciu lehotu, ktorá môže byť spôsobená väčším množstvom objednávok na vybavenie!/

Pokiaľ Vás Slovenská pošta nezastihne na udanej adrese, zásielka bude uložená na pošte, kde si ju môžete vyzdvihnúť následujúcich 7 kalendárnych dní.

 

POZOR!!!   

ODBERNÁ LEHOTA NA VYZDVIHNUTIE ZÁSIELKY JE 7 KALENDÁRNYCH DNÍ /

od uloženia a oznámenia/!!!!!

 

Zároveň Vám bude zanechaná správa.


 

Odporúčame nechať si zásielku zaslať do zamestnania, kde ste v priebehu dňa k zastihnutiu.

Všetky zásielky sú poistené a prepravca za ne ručí. Odporúčame si vždy zásielku prezrieť pred dopravcom

a v prípade poškodenia ihneď spísať s dopravcom protokol o poškodení a zásielku nepreberať.

 


Objednané produkty zasielame v bezpečnostnej bublinkovej obálke, v pevnej papierovej obálke a v obale pre doručovanie poistených zásielok.

podľa cenníka Slovenskej pošty ako:

 

1, Služba: list Slovensko

  •         druh zásielky: poistený list 1. trieda do: ...Eur /suma hodnoty zásielky/
  •         do hmotnosti: podľa celkovej hmotnosti zásielky

2, Služba: balík Slovensko

  •         druh zásielky: poistený balík do: ...Eur /suma hodnoty balíka/

  *          do hmotnosti: podľa celkovej hmotnosti balíka

 

 

* Balné je samostatná položka a skladá sa z hodnoty materiálu použitého pri doručovaní!

* Cena poštovného je uvedená vrátane DPH a určuje sa z výslednej sumy objednávky po uplatnení prípadnej zľavy.

 

 

 

...tak poďme na to..., Quitté PERFECTION je tu pre Vás...